+989128119938
8:00 - 20:00
شنبه - پنجشنبه
آدرس ایمیل
info[at]bestagroup[dot]ir
تبلیغات تاثیرگذار


تبلیغات تاثیرگذار

هر سال با رسیدن به جشن هالوین شاهد بازاریابی تمامی کسب و کارها هستیم برای هر تعطیلاتی حجم زیادی از بازاریابی ها را می توان همه جا مشاهده کرد که مردم را ترغیب به هزینه کردن در موضوعات مختلف می کنند و اما برد با تبلیغاتی است که بتواند کنترل احساسات مردم را در دست بگیرد و آنها را وادار به انجام کار مورد نظر خود کند. چند نمونه از بهترین این کمپین های بازاریابی را برای شما معرفی می کنیم، کمپین تبلیغاتی یا جشنواره: ۱- بازاریابی کوکا کولا: صلح روی کره زمین یا حداقل در مراکز خرید: این شرکت ویدیویی را در فضای مجازی پخش کرد که دو نفر در یک فروشگاه بر سر یک ژاکت که فقط یکی از آن مانده دعوا می‌کنند بعد با نوشیدن نوشابه کوکاکولا آرام شده و با یک دیگر آشتی میکنند. این تبلیغ نشانه جمع شدن افراد دور یک دیگر و احساس صمیمیت و مهربانی با نوشیدن کوکاکولا است. ۲- شرکت optoutside#: REI این شرکت در روز جمعه ی سیاه روز معروف بعد از شکرگزاری تمامی کارکنان خود را به خرید نکردن دعوت کرد و انجام دادن کار مورد علاقه خود را در آن روز به آنان پیشنهاد داد به دور از درگیری های ذهنی. این کار با استقبال خوبی روبرو شد به طوری که برند های بزرگ برای فضای کاری خود همچین ایده یی را در نظر گرفتند و از آن با دو هشتگ زیر یاد می کنند: #optoutside #outdoorResearch ۳-شرکت wework :wwgiftguide این شرکت ایده هدیه دادن در تعطیلات را مطرح کرد با این عنوان که بهترین هدیه ای که میتوان به یک نفر داد و او را هیجان زده کرد و به آن نشان داد که او را می شناسیم. هر یک از هدایا با شکل مختلفی بود که به صورت هدیه برای دوستان/ هدیه برای دوستان فضای مجازی/ هدیه برای خانواده و هدیه با پیام این که او را می شناسیم پخش شد. هر یک از این هدایا خصوصیات منحصر به فرد شرکت wework را نشان میداد، همین ویژگی ها به مردم برای خرید از این مجموعه کمک می کرد، و برای گسترش و توسعه این کمپین از مردم خواسته شد تا هدایای خود را با هشتگ: #wwgiftguide در فضای مجازی منتشر کنند. ۴- بازدید بدون ماندن: HotelTonight در تعطیلات و جشن ها وقت گذراندن با خانواده امری بدیهی است حال کسی دوست داشته باشد یا نه. شرکت HotelTonight از یک راه حل استفاده کرد که مسافران بتوانند خانواده خود را ببینند اما پیش آنها نباشند. این کمپین در فضای مجازی پخش شد در ابتدا مسابقه ای در فیسبوک برگزار شد که فالوور ها بهترین و بدترین خاطرات خود را از حضور در جشن های خانوادگی بیان کنند و نظرات خود را با یک دیگر به اشتراک بگذارند، همچنین از بقیه فالوور ها در توییتر برای شرکت در کمپین دعوت شد و نیز امکان استفاده از استیکر های خنده دار و تصاویر نوستالژی و تبلیغات صوتی فراهم شد تا کاربرانی که خاطره را فراموش کرده بودند بتوانند آن را به یاد آورند. ۵- ببینید برای چه چیزهایی شکر گزار خدا هستیم؟: Hinge در این تعطیلات خداوند را بابت چه چیزی شکر می کنید؟ در ماه نوامبر Hinge برای تمام کاربران خود ایمیلی با مضمون بالا فرستاد و از این فرصت برای صحبت درباره نام تجاری جدید و رشد استفاده کرد. آن ها مردم را برای گذراندن وقت خود با کسانی که دوستشان دارند ترغیب کردن شخصی که به خاطرش خدا را شکر می کنند. تبلیغات روی احساسات بالای ۵۰ درصد امتیاز دارد. او از این فرصت برای برای کنترل احساسات کاربران خود استفاده کرد تا مردم بتوانند ارتباطات خوب و معناداری پیدا کنند به جای اینکه به چیزهای بیهوده و کوتاه مدت فکر کنند. ۶-جشن Wihnachtsclip/Edeka هنگام کریسمس در کشور آلمان جشن Wihnachtsclip برگزار می شود. از فروشگاه های بزرگ آلمان Edeka است، که برای به غلیان درآوردن احساسات مشتریان یک تبلیغ مهییج را پخش می کرد. در این تبلیغ مرد مسنی نمایش داده می شد که بدون فرزندان خود و تنها جشن سال نو را می گذراند، اما پس از مدتی نامه ای حمل بر فوت این مرد به دست فرزندانش رسید و آنها به طرف خانه پدر حرکت کردند وقتی به آنجا رسیدند پدر خود را زنده دیدند پدر به آنها گفت چطور می‌توانستم به غیر از این همه را دور خودم جمع کنم؟ ادامه فیلم نشان میداد که اعضای خانواده در کنار هم غذا های لذیذی را می خوردند و شاد و خرسند هستند، این ویدئو یکی از محبوب ترین ویدئو ها یوتیوب شد. فروشگاه Edeka با این کار توانست مشتریان زیادی جذب کند با این که در تبلیغات خود نامی از اینکه فروشگاه غذائی هست برده نشده بود.

آژانس تخصصی تبلیغات بستا یک آژانس تبلیغاتی است با تیمی جوان و خلاق در زمینه تبلیغات محیطی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی گرافیک و چاپ، طراحی وبسایت، عکاسی و تولید تیزر تبلیغاتی فعال می باشد، ما خالق ایده های شما هستیم شما می توانید برای آشنایی بیشتر با آژانس تبلیغاتی بستا کاتالوگ ما را از لینک رو به رو دریافت نمایید